ODEUR



Photos by Me 

Odeur presented a unsiex Collection. It was definitely something new for me. I also liked the music, it was psychotic and minimal. After this dark and amazing show i had the chance to meet up with the designers. That was an amazing experience. The desginers were very kind and polite. I also made a video while asking them some questions, but i'll show you later, because i will mix it with my other Fashion Week clips.

Odeur hat uns eine Uniex Kollektion präsentiert. Sowas hatte ich noch nie gesehen. Es lief auch psycho und minimal Musik, die die ganze dunkle Stimmung unterstrichen hat. Nach der Show durfte ich die Desginer treffen. Das war natürlich Permiere für mich. Die Designer waren sehr freundlich und höflich, das hat mir gut gefallen. Übrigens habe ich noch ein bisschen gefilmt, aber das werde ich euch später zeigen, wenn ich die anderen Fashion Week Clips dazu geschnitten habe.

IMG_9696-2


1 Response to ODEUR

  1. gefällt :)

    http://i-vomit-triangles.blogspot.com/